FANDOM

Joe West (zm. w lutym 2016 roku) – muzyk z Ziemi-2, ojciec Iris West-Allen i teść Barry'ego Allena.

Osobowość Edytuj

Podobnie do swojego odpowiednika z Ziemi-1, bardzo kocha swoją córkę Iris i martwi się o nią z powodu pracy w policji. Chociaż Joe z Ziemi-1 darzy Barry'ego wielkim szacunkiem i troszczy się o niego, Joe i odpowiednik Barry'ego pałają do siebie nienawiścią. Joe uważał, że to Allen jest winien temu, że Iris została policjantką i w ten sposób naraziła się Zoomowi. Jednakże gdy Joe leży na łożu śmierci, godzi się z zięciem i prosi, by ten zaopiekował się jego córką.

Biografia Edytuj

Joseph śpiewał w Jitterbugs, kiedy odwiedziła go córka z mężem. Po zakończonym utworze, mężczyzna dosiadł się do rodziny i chwilę po odejściu Iris, zaczął wypominać chłopakowi jego błędy. Był zły, że córka porzuciła bezpieczne dziennikarstwo dla niebezpiecznej pracy policjantki, aby być bliżej Barry'ego. Kiedy Joseph zaczynał kolejny utwór, w lokalu nastała panika spowodowana alarmem w zegarkach nowej generacji, które poinformowały o pojawieniu się meta-ludziKiller Frost i Deathstorma. Podczas walki, muzyk obronił córkę przed kulą ognia przestępcy, lądując tym samym w szpitalu z poważnym urazem. Na łożu śmierci, Joe pogodził się z zięciem i poprosił, by ten zaopiekował się jego córką[1].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

  1. Witamy na Ziemi-2

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Drugi sezon serialu „Flash”, odcinek „Witamy na Ziemi-2” wyemitowany 9 lutego 2016 roku.

Zobacz też Edytuj