FANDOM

Jim Lovell – amerykański astronauta, który był jednym z pilotów modułu dowodzenia statku Apollo 13.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Zdolności pilotażu – Jim, będąc zatrudnionym przez NASA do pilotowania modułu dowodzenia statku Apollo 13 musiał posiadać odpowiednie zdolności lotnicze, a także znać się na sprzęcie, z którym miał spędzić kilka godzin życia w kosmosie.

Biografia Edytuj

Po przejściu odpowiednich testów i uzyskaniu kwalifikacji, Jim dołączył do załogi pilotów modułu dowodzenia statku Apollo 13. Kiedy w 1970 roku nastąpił moment startu i mężczyźni znajdowali się blisko księżyca, nie spodziewali się, że John to tak naprawdę Thawne, który uśpił wszystkich pilotów. Dopiero po kilku godzinach mężczyźni się przebudzili i niczego nie pamiętając, skontaktowali się z Centrum Dowodzenia Lotów Kosmicznych[1].

Występy Edytuj

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Człowiek rakieta

Ciekawostki Edytuj

  • Jim Lovell odpowiada w prawdziwej historii Jimowi Lovellowi, który był amerykańskim astronautą i jednym z pilotów modułu dowodzenia w misji statku Apollo 13.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Legends of TomorrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Drugi sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Człowiek rakieta” wyemitowany 14 marca 2017 roku.

Zobacz też Edytuj