FANDOM

Jenny Knight – była pracowniczka Tulsa Fair Housing, a także przyjaciółka Raya Terrilla.

Osobowość Edytuj

John jest miłym i spokojnym człowiekiem, który według Raya lubi kłócić się z Johnem. Mimo to potrafi być agresywna, co pokazała w przypadku Donalda i jego informacji o zamknięciu Tulsa Fair Housing.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

W pewnym momencie Jenny zaczęła pracować w Tulsa Fair Housing, gdzie poznała Raya Terrilla oraz Johna Trujillo[1].

Przyjaciel bohaterem Edytuj

Donald rozwiązuje Tulsa Fair Housing (3)

Utrata pracy

Jenny pracowała w firmie, obserwując jak Ray przyjmuje klientkę. Podczas przerwy Terrill przygotowywał mowę na konferencję przed przyjacielem, gdzie po chwili do pomieszczenia weszła Jenny, która kazała znajomym się przygotować. Nim Terrill porządnie zaczął przemowę, jeden z przedsiębiorców mu przerwał i zdradził, że firma zostanie niedługo zamknięta, zakazując Jenny, Johna, jak i Raya. Powodem były straty majątkowe, co mogłoby przyczynić się do poważnych cięć podatkowych. Opłacalne więc było jedynie zawieszenie działalności[1].

Występy Edytuj

Freedom Fighters: The RayEdytuj

  1. A Hero Rises

Ciekawostki Edytuj

  • W komiksach DC Comics, Jennifer Knight była mścicielką znaną pod pseudonimem Phantom Lady. Będąc świadkiem morderstwa rodziców w Wigilię, kobieta zaczęła poszukiwać zemsty, lecz nie wszystko poszło po jej myśli. Na jej szczęście uratował ją pewien mężczyzna, nazywany Dollmanem, który nieco później wręczył jej specjalny strój umożliwiający kobiecie manipulację cieniem.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Freedom Fighters: The RayEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Pierwsza część animacji „Freedom Fighters: The Ray”, wyemitowana 8 grudnia 2017 roku.

Zobacz też Edytuj