FANDOM

James Edlund – człowiek, który stracił rodzinę w wyniku ataku na centrum handlowe i rozpaczając za ich utratą, próbował pokazać Star City, co może zrobić człowiek posiadający broń.

Osobowość Edytuj

James był zwykłym człowiekiem, kochającym swoją rodzinę – żonę i córki. Pamiętny dzień w centrum handlowym odmienił jego życie całkowicie, gdyż wtedy w wyniku strzelaniny utracił swoich bliskich. Nie mógł się pozbierać po tym wydarzeniu i nie wiedział, co ze sobą zrobić, więc postanowił zaatakować kilka miejsc, aby pokazać Star City, co może zrobić człowiek posiadający broń.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce bronią – James potrafi obsługiwać większość broni palnej, a także broni białej.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

James było kochającym mężem i ojcem, który pewnego dnia udał się z rodziną do centrum handlowego. Tam jednak pojawiło się kilkoro uzbrojonych napastników, którzy zaczęli wszystkich mordować, a w wyniku ciągłego ognia, Edlund utracił swoich bliskich[1].

Karalny czyn Edytuj

James Edlund in hospital (3)

Chwila zwątpienia w siebie

James nie mogąc nic z tym zrobić, postanowił pokazać Star City, co może zrobić człowiek posiadający broń. Wszedł więc niespostrzeżenie do ratusza, gdzie zaczął ostrzeliwać wszystkich i wszystko, a następnie zbiegł. W wyniku tego ataku zginęło kilku ludzi, kilku było rannych, a kilkoro trafiło do szpitala w stanie krytycznym. James jednak nie zamierzał na tym skończyć, a kolejnym jego celem miał być szpital. Tam jednak na chwilę przed atakiem na korytarzu spotkał burmistrza, który próbował przemówić Edlundowi do rozsądku. Mężczyzna zrozumiał w końcu, że stał się takim samym człowiekiem, jak ci, którzy zamordowali jego rodzinę, aż oddał Queenowi broń i został aresztowany[1].

Występy Edytuj

ArrowEdytuj

  1. Spectre of the Gun

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ArrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Piąty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Spectre of the Gun” wyemitowany 15 lutego 2017 roku.

Zobacz też Edytuj