FANDOM

Isaac Newton – uczony fizyk, matematyk i odkrywca trzech zasad dynamiki.

Osobowość Edytuj

Isaac wydawał się być miłym, jednakże porywczym i szalonym człowiekiem, który bardzo kochał naukę. Podróż wehikułem czasu, którą zapewnił mu profesor Stein była dla niego ważną częścią jego życia. Był szczęśliwy, że mógł znaleźć się na pokładzie statku i miał wolną rękę oraz okazję poznać innych uczonych. Isaac miał przebłyski odwagi i bohaterstwa, kiedy to zakradł się do Sary Lance i ogłuszył ją patelnią, chroniąc Martina.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Geniusz – Isaac posiadał wiedzę dotyczącą astronomii, matematyki oraz fizyki, a także odkrył trzy zasady dynamiki. To dzięki tej inteligencji profesor Stein zabrał go na pokład Waveridera i wraz z jego pomocą próbował rozłączyć Firestorma.

Biografia Edytuj

Isaac był wielkim uczonym, który odkrył trzy zasady dynamiki. Pewnego dnia jego osoba została porwana przez profesora Steina na pokład wehikułu czasu, gdzie wraz z Galileuszem i Marią Curie próbował pomóc naukowcowi w rozdzieleniu Firestorma, zajadając się przy tym ciastem Jaxa. Statek zatrzymał się w 1967 roku, lecz uczeni nie zaprzestawali dyskusji, chcąc osiągnąć sukces w podzieleniu matrycy Firestorma. Newton prosił o odpoczynek, sugerując się tym, iż pracowali od kilku godzin bez przerwy[1].

Isaac jako jedyny nie został jeszcze przez długi czas odesłany do swoich czasów i przesiadywał na statku. Kiedy zobaczył, że kobieta atakuje profesora Steina, Newton ruszył mu na pomoc, zakradając się do wojowniczki i ogłuszając ją patelnią. Kiedy legendy opuściły Wietnam i zajadali się ciastem z tajnego przepisu Lady Bird Johnson, naukowiec przesiadywał wraz z bohaterami. W końcu zapytał, co będzie ich kolejną przygodą, zwracając na siebie uwagę Micka, który wymazał mu pamięć i odesłał do jego czasów[1].

Występy Edytuj

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Welcome to the Jungle

Ciekawostki Edytuj

  • Isaac Newton odpowiada w prawdziwej historii Isaacowi Newtonowi, angielskiemu fizykowi, matematykowi, astronomowi, filozofowi, historykowi, badaczowi Biblii i alchemikowi, który odkrył trzy zasady dynamiki. Jako pierwszy wykazał, że te same prawa rządzą ruchem ciał na Ziemi, jak i ruchem ciał niebieskich.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Legends of TomorrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Trzeci sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Welcome to the Jungle” wyemitowany 21 listopada 2017 roku.

Zobacz też Edytuj