FANDOM

Invunche – rodzaj demonów zamieszkujących Piekło, który żył na wolności za czasów Noego.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

Invunche attack John Constantine (1)

Zwinność Invunche

  • Nadludzka siła – Invunche posiada gigantyczną siłę, znacznie przekraczającą możliwości przeciętnego człowieka.
  • Nadludzka wytrzymałość – wraz z siłą, Invunche zyskał niezwykłą wytrzymałość, która chroni go przed niemalże wszystkimi uszkodzeniami fizycznymi.
  • Nadludzka zwinność – Invunche posiada również niewiarygodną zwinność, która przyczynia się do odległych skoków.
  • Nieśmiertelność – jako demon, Invunche jest praktycznie nieśmiertelny, niezniszczalny i nietykalny. Nieliczne rzeczy mogą sprawić mu krzywdę.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Mimo spustoszenia, jakie Invunche siał w czasach Noego, nie został wspomniany w Biblii, będąc jedynie postacią z mitów i legend różnych krajów. Większość osobników wymarła, oprócz jednego, którego to Brujería wykorzystała w 2014 roku do pilnowania kryjówki Lamasztu[1].

Spotkanie egzorcysty Edytuj

Invunche attack John Constantine (11)

Konfrontacja z egzorcystą

Kiedy Invunche wyczuł nieproszonych gości w sferze, którą chronił, natychmiast podjął trop i napotkał Johna Constantine'a i Anne Marie Flynn. Obydwoje starali się opuścić lożę Lamasztu z dziećmi, które uratowali, lecz nadgorliwy demon nie poddawał się nawet ostrzeliwany ołowiowymi kulami. Zakonnica postanowiła dokonać trudnego wyboru i postrzeliła przyjaciela, aby opóźnić bestię i uciec z niemowlakami. Wykrwawiający się egzorcysta przyciągnął uwagę Invuche, lecz ten nie zamierzał tak łatwo zginąć i pozwolił opętać się przez innego demona, Pazuzu. Gdy potwór chciał zranić Constantine'a, ten siłą demona uderzył go kilkukrotnie, skutecznie odstraszając i zmuszając do ucieczki[2].

Występy Edytuj

ConstantineEdytuj

  1. The Saint of Last Resorts: część 1
  2. The Saint of Last Resorts: część 2

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ConstantineEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „The Saint of Last Resorts: część 1” wyemitowany 12 grudnia 2014 roku.
  2. Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „Non Est Asylum” wyemitowany 24 października 2014 roku.

Zobacz też Edytuj