FANDOM

Inmate 4587” – sto trzydziesty dziewiąty odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład siódmego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 15 października 2018 roku na kanale The CW. Data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana.

Opis Edytuj

Po szokującej decyzji Olivera, by oddać się FBI i ujawnić publicznie swoją tożsamość jako Zielona Strzała, Oliver spędził ostatnie pięć miesięcy w więzieniu o zaostrzonym rygorze Slabside. Oliver jest zdeterminowany, aby skrócić swój wyrok ze względu na swoją rodzinę. Sprawdza się, kiedy napotyka starych wrogów. Tymczasem Diggle i Dinah podjęli nowe prace i zostawili swoje kostiumy, ale nie wszyscy podążają za nimi. Skupiając się na Williamie, Felicity próbuje zacząć od nowa, ale kiedy ktoś z jej przeszłości powraca, sprawy się komplikują.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł tego odcinka nawiązuje do numeru więzienego Olivera.
  • Oliver używa kopii powieści Alexandre Dumas Hrabia Monte Christo, aby obalić dwóch więźniów.
  • To pierwszy odcinek, w którym zamiast flashbacka pojawia się flashforward.
  • Ujawniono, że Oliver jest w więzieniu od pięciu miesięcy.
  • Piosenka Ruelle „Madnes” była odtwarzana w tym odcinku, a finał sezonu 7 „You Have Saved This City” używał „The Other Side”. Ten pierwszy został również wykorzystany w zwiastunie programu DC Universe: Titans.
  • Odniesienia do sezonu 2 odcinek 3 Arrow „Zepsute lalki”. Podczas procesu Moira Queen końcowe numery procesów stanowych VS Queen to 4587.

Zobacz też Edytuj