FANDOM

Huntress Year One” – jedenasty rozdział komiksu „Arrow: Komiks”. Jego amerykańska premiera miała miejsce 19 grudnia 2012 roku.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

  • Ilość stron: 23 stron
  • Odpowiedni wiek: 12+ lat
  • Prawa autorskie: 2013 DC Comics.

Opis Edytuj

Po zabójstwie narzeczonego, Helena Bertinelli poszukuje odpowiedzi na pozostawione pytania. W tym celu udaje się w podróż do Włoch.

Streszczenie Edytuj

Helena Bertinelli in Sicilla

Helena podróżuje do Sycylii

Łowczyni przed rodzinnym domem zamierzała zabić ojca za to, że pozwolił zamordować jej narzeczonego, kiedy to Strzała wytrącił jej broń z ręki. W szale zaczęła walczyć z mścicielem, przypominając sobie swoje życie zaraz po śmierci Michaela. Przypomniała sobie swoje mroczne i upiorne życie, kiedy to martwa duchowo chodziła pośród żywych ludzi, przez co postanowiła zmienić scenerię swojego życia i udała się do Sycylii.

Jednak nawet tam Helena nie mogła odnaleźć odpowiedzi na swoje pytania, ale znalazła inne odpowiedzi na jedno inne pytanie – odpowiedź na jej smutek i gniew – „zemsta”. To było oczywiste, że musiała przemierzyć przez pół świata, aby znaleźć wskazówkę, co ma dalej robić – jak pomścić Michaela – swoją stratę. Tym samym poznała La Morte Sussurrata, organizację złożoną z zabójców szkolonych przez oryginalnych zabójców, persjan. Żyli oni w cieniu, nie przestrzegali zasad, a gdy się pojawili siali terror. Spotykała się tym samym przez długi czas z jednym z członków ugrupowania, dostając się tym samym do najsilniejszego z nich – Silvio. Mężczyzna zaczął ją strzelać z broni, walczyć różnymi stylami walki i wytłumaczył Helenie, że jej siła bierze się z gniewu, który wcale nie jest słabością.

Helena shoot in Moira Queen

Próba zabójstwa

Silvio przekazał tym samym kobiecie, jak przekierowywać gniew, jak nad nim zapanować. Dzięki temu, że jej gniew pochodzi z miłości, jest jeszcze silniejsza niż myślała. Przez to Helena zrozumiała, że wojownik miał racje i powracając do Starling City znowu zaczęła żyć wśród żywych. Przymierzając się do wystrzału w stronę Moiry Queen wspomniała włoskie przysłowie mówiące o słabości, jaką jest zemsta, kiedy się nią gardzi.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł rozdziału odwołuje sie do słynnej sekwencji restartu serii komiksów DC Comics, która odbywała się na największych postaciach: Batman – „Batman: Year One”, Superman – „Superman: Year One”. Sam restart komiksów o Zielonej Strzale – „Green Arrow: Year One” był źródłem inspiracji do powstania pierwszego sezonu serialu „Arrow”.

Galeria Edytuj

Okładki Edytuj

Zobacz też Edytuj