FANDOM

Hunters” – dwudziesty trzeci rozdział komiksu „Arrow: Komiks”. Jego amerykańska premiera miała miejsce 13 marca 2013 roku.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

  • Ilość stron: 23 stron
  • Odpowiedni wiek: 12+ lat
  • Prawa autorskie: 2013 DC Comics.

Opis Edytuj

Łowca staje się zwierzyną, kiedy to Strzała wpada na groźnego przeciwnika, jakiego do tej pory nigdy nie spotkał.

Streszczenie Edytuj

Pantera atakuje Strzałę

Atak drapieżnika w dziczy

Strzała obserwował obozowisko uzbrojonych mężczyzn siedemdziesiąt mili na wschód od Starling City, gdzie to zza krzaków zaczął układać plan ataku. Po chwili namysłu postanowił zaatakować, uważając, że samo planowanie to tylko 90% pomyślności wykonania zadania – pozostałe 10% to idealne wykonanie planu. Natychmiastowo łucznik wyeliminował większość przeciwników, pozostawiając jednego do przesłuchania.

Dyskusję przerwała pantera, która zaatakowała grupkę mężczyzn, zabijając jednego z nich ugryzieniem. Niespodziewanie drapieżnik wskoczył na łucznika, którego również zamierzał się pozbyć. Strzała jednak zdołał zbiec, zamiast walczyć ze zwierzęciem, wierząc w swoją przegraną w przypadku podjęcia walki. Pantera nie zamierzał odpuścić i ruszyła w pościg za potencjalnym pożywieniem, lecz zrezygnowała z niego, kiedy to dostrzegła, jak ten spada w przepaść. Zdobywając chwilę przewagi, Oliver postanowił przemyć twarz nad małym wodospadem, przypominając sobie rozmyślenia Sun Zi.

Odnalezienie wspólnego języka z panterą

Spotkanie z drapieżnikiem

Wojownik wspomniał Adama Hunta, Asa, Łowczyni i Magika, zdając sobie sprawę, że wszystko, co robił, robił dla swojego miasta, lecz teraz się w nim nie znajduje. Wtargnął na terytorium innego drapieżnika, które postanowił czym prędzej opuścić. Skradł jednej z ofiar drapieżnika telefon, kiedy to pantera pojawiła się za jego plecami. Queen zrezygnował z walki i położył kołczan oraz łuk na ziemi, które zwierze powąchało. Po chwili zawróciło, zostawiając łucznika samego. Tym samym Oliver zrozumiał, że na świecie jest wiele drapieżników i każdy z nich broni swojego domu.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Okładki Edytuj

Zobacz też Edytuj