Arrowwersum
Advertisement
Arrowwersum

Sonny Wells – naukowiec pochodzący z Ziemi-24, który został wyrzucony z Rady Wellsów i w odwecie dołączył do Rady Harrisonów.

Osobowość[]

Sonny jest unikalną wersją Harrisona Wells, która pała radością i szczęściem. Jest zadowolony z otaczającego go świata i nie jest marudnym naukowcem, czym mocno się wyróżnia. Jak sam wspomina, przydomek „Sonny” związany jest z jego pozytywną aurą i „słonecznym usposobieniem”. Stara się być życzliwym wobec innych, używając specjalnego motta: „Bądź miły. Powtarzaj to”.

Moce i zdolności[]

Zdolności[]

  • Geniusz — Sonny Wells jest niezwykle inteligentny — zarówno na poziomie wiedzy ogólnej, jak i uczuciowej, co pokazał, skutecznie docierając do Harry'ego Wellsa.

Biografia[]

Pomoc w rozwiązaniu problemu Harry'ego

Kiedy Harrison Wolfgang Wells zaczął rządzić się w Radzie Wellsów, wyrzucił z niej Sonny'ego, H.P. oraz Lothario, którzy dołączyli w odwecie do nowego ugrupowania - Rady Harrisonów. Kiedy Harry opowiedział im o tym, co przytrafiło się z jego mózgiem, ci zdecydowali się natychmiast pomóc. Zebranie nie przechodziło jednak po myśli naukowca, gdyż w konwersacji unikano wymieniania nazwiska DeVoe, a skupiano się na uczuciach, głównie Wellsa. W końcu, pomimo frustracji mężczyzna otworzył się przed Radą Harrisonów. Początkowo myślał, że jest to kompletna strata czasu, lecz dopiero później z Ramonem zauważyli, że spotkanie miało wpływ na zachowanie mężczyzny. To pomogło im zrozumieć ostatnie zachowania Thinkera, dochodząc do wniosku, że żona go zostawiła[1].

Występy[]

Flash[]

  1. Harry and the Harrisons

Ciekawostki[]

Galeria[]

Sceny z serialu „Flash[]

Przypisy[]

  1. Czwarty sezon serialu „Flash”, odcinek „Harry and the Harrisons” wyemitowany 8 maja 2018 roku.

Zobacz też[]

Advertisement