Arrowwersum
Advertisement
Arrowwersum

Jestem pół-maszyną, ale wy jesteście bezużyteczni.

Wells 2.0, „When Harry Met Harry...

Harrison „Wells 2.0” Wells – naukowiec pochodzący z Ziemi-22, należący do Rady Wellsów.

Osobowość[]

Wells 2.0 to genialny naukowiec, który stał się światowej sławy naukowcem. Jest dla ludzi kimś takim jak Albert Einstein czy Izaak Newton. Mimo swego geniuszu Harrison jest aroganckim i bezmyślnym głupcem, który przedstawia swoje zdanie w bardzo ironiczny i egoistyczny sposób. Jego wersja różni się od pozostałych swoją mroczną i agresywną osobowością, która niejednego przyprawia o ciarki.

Moce i zdolności[]

Zdolności[]

  • Geniusz – Wells 2.0 jest niezwykle inteligentny, co pokazał, rozwiązując z Radą Wellsów zagadkę i odkrywając tożsamość Thinkera.

Biografia[]

Wczesne życie[]

Wells 2.0 stracił oko w wyniku starcia z córką i żeby przetrwać, musiał stać się cyborgiem. W pewnym momencie naukowiec dołączył do grona przyjaciół Harry'ego Wellsa[1].

Obrady Rady Wellsów[]

Odkrycie tożsamości DeVoe

Pod koniec 2017 roku Harry zwołał swoich przyjaciół, chcąc poprosić ich o pomoc w odkryciu tożsamości tajemniczego „DeVoe” i ustaleniu, kim tak naprawdę jest. Naukowcy wykluczyli z rady Wellsa Szarego, a także nie pozwolili być na „obradach” Cisco. Ich praca nie przynosiła jednak rezultatów, gdyż naukowcy nie dogadywali się – każdy z nich miał odmienne zdanie na temat badań, a w dodatku ich osobowości nie współgrały ze sobą, w związku z czym Harry anulował spotkanie. Dopiero później przemyślał wszystko i dostrzegł, że problem leżał po jego stronie, ponownie zwołując Radę. Jego słowa sprawiły, że naukowcy przeprosili siebie za grubiaństwo i zaczęli współpracować, przypisując łatę „DeVoe” niejakiemu Cliffordowi[1].

Występy[]

Flash[]

  1. When Harry Met Harry...

Ciekawostki[]

Galeria[]

Sceny z serialu „Flash[]

Przypisy[]

  1. 1,0 1,1 Czwarty sezon serialu „Flash”, odcinek „When Harry Met Harry...” wyemitowany 14 listopada 2017 roku.

Zobacz też[]

Advertisement