FANDOM

Bawi mnie ratowanie waszego nieważnego świata, gdy cały wieloświat zmierza ku ognistej zag-ładzie.
Harrison Wolfgang Wells, „When Harry Met Harry...

Harrison Wolfgang Wells – naukowiec pochodzący z Ziemi-12, należący do Rady Wellsów.

Osobowość Edytuj

Mimo swego geniuszu Harrison jest aroganckim i bezmyślnym głupcem, który przedstawia swoje zdanie w bardzo ironiczny i egoistyczny sposób. Jego wersja różni się od pozostałych zawyżonym ego i oceną samego siebie, a jakby tego było mało, często skupia się na poprawianiu błędów innych, zamiast na wykonywaniu celu. W dodatku nie dba o to, co dzieje się w multiwersum i nie przejmuje się zagrożeniem zniszczenia światów. Uważa bowiem, że wszystko jest bezcelowe, ponieważ wszystko w końcu się kończy. Nie okazuje empatii, co pokazał, wykluczając Harry'ego Wellsa z Rady Wellsów, kiedy ten potrzebował pomocy w odzyskaniu intelektu.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Geniusz – Harrison Wolfgang Wells jest niezwykle inteligentny, co pokazał, rozwiązując z Radą Wellsów zagadkę i odkrywając tożsamość Thinkera.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Harrison Wolfgang Wells zdobył cztery doktoraty, a także napisał książkę: „Wszystko jest marnością, więc po co mi ta książka?”. W pewnym momencie naukowiec dołączył do grona przyjaciół Harry’ego Wellsa[1].

Obrady Rady Wellsów Edytuj

Rada Wellsów odkrywa tajemnice DeVoe (1)

Odkrycie tożsamości DeVoe

Pod koniec 2017 roku Harry zwołał swoich przyjaciół, chcąc poprosić ich o pomoc w odkryciu tożsamości tajemniczego „DeVoe” i ustaleniu, kim tak naprawdę jest. Naukowcy wykluczyli z Rady Wellsa Szarego, a także nie pozwolili być na „obradach” Cisco. Ich praca nie przynosiła jednak rezultatów, gdyż naukowcy nie dogadywali się – każdy z nich miał odmienne zdanie na temat badań, a w dodatku ich osobowości nie współgrały ze sobą, w związku z czym Harry anulował spotkanie. Dopiero później przemyślał wszystko i dostrzegł, że problem leżał po jego stronie, ponownie zwołując Radę. Jego słowa sprawiły, że naukowcy przeprosili siebie za grubiaństwo i zaczęli współpracować, przypisując łatę „DeVoe” niejakiemu Cliffordowi[1].

Kiedy Harry zwołał zebranie Rady Wellsów, by ci pomogli odzyskać mu inteligencję, pojawił się tylko Harrison Wolfgang Wells, który zaczął wyśmiewać sobowtóra, ostatecznie wyrzucając go z organizacji i uznając za nieprzydatnego. Niedługo po tym wyrzucił z zespołu również H. Lothario Wellsa, Sonny'ego Wellsa i H.P. Wellsa, z którymi Harry założył Radę Harrisonów[2].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

  1. When Harry Met Harry...
  2. Harry and the Harrisons

Ciekawostki Edytuj

  • Harrison Wells jest prawdopodobnie odniesieniem do postaci z komiksów DC ComicsGarrisona Slate’a, który też był założycielem S.T.A.R. Labs.
  • Drugie imię Harrisona, którym niezwykle się szczyci, jest pochodzenia germańskiego.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Czwarty sezon serialu „Flash”, odcinek „When Harry Met Harry...” wyemitowany 14 listopada 2017 roku.
  2. Czwarty sezon serialu „Flash”, odcinek „Harry and the Harrisons” wyemitowany 8 maja 2018 roku.

Zobacz też Edytuj