FANDOM

Guest Starring John Noble” – pięćdziesiąty odcinek serialu „Legends of Tomorrow”, który wchodzi w skład trzeciego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 2 kwietnia 2018 roku na kanale The CW. Data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana.

Opis Edytuj

Kiedy linia czasu traci swoją stabilność, legendy muszą stawić czoła dwóm anachronizmom jednocześnie, aby powstrzymać Mallusa przed atakiem. Sara wraz z Ripem starają się zatrzymać Grodda, pozostawiając Nate’a i Wally’ego próbujących przekonać Amayę, że zmiana własnej przyszłości wcale nie musi być dobra. Kiedy po wielu staraniach legendy uważają, że znalazły sposób na zniszczenie Mallusa, dostrzegają, iż do zrealizowania planu będzie potrzebne zawiązanie sojuszu z jednym z wrogów.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł odcinka nawiązuje do gościnnego występu Johna Noble, który odegrał siebie oraz podłożył głos Mallusowi.
  • Mick ogląda scenę z filmu „Władca Pierścieni: Powrót króla”, w której John Noble odgrywa rolę Denethora II.
    • Nieco później Ray odwiedza Johna Noble’a na planie filmowym Petera Jacksona, zastając aktora ubranego jak Denethor.
  • Przed tym, jak Grodd próbował zabić Baracka Obamę powiedział: „Make America Grodd Again”, nawiązując do hasła wyborczego „Make America Great Again”, użytego pierwszy raz w historii przez Ronalda Regana.
  • Kiedy Ray nakazuje Obamie uciekać, krzyczy „Biegnij, Barry, biegnij!”, nawiązując do frazy używanej często w stosunku do Flasha.

Zobacz też Edytuj