FANDOM

Slade... Dawno nie słyszałem tego imienia. Skąd znasz mego ojca?
Grant Wilson, „Star City 2046

Grant Wilson – syn Slade'a Wilsona, który w 2046 roku przejął władzę nad Star City, tworząc tym samym postapokaliptyczne miasto. Jako przestępca i niebezpieczny najemnik, mężczyzna przyjął pseudonim Deathstroke.

Osobowość Edytuj

Grant jest agresywnym i burzliwym człowiekiem, a zarazem jest niezwykle pewny siebie. Będąc niezrównoważonym człowiekiem, Wilson zaczął zajmować się przestępstwami z nieznanych przyczyn. Cechuje go niezwykła podejrzliwość, nawet do współpracowników, a także zawziętość i skłonność do interpretowania normalnych zachowań jako wrogich, obraźliwych czy też pogardliwych.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

Grant Wilson alias Deathstroke fight on Green Arrows (8)

Deathstroke podczas walki

  • Ekspert w walce wręcz – Grant jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby położyć kilku przeciwników w niewielkim odstępie czasu.
  • Ekspert w walce bronią – Grant potrafi obsługiwać większość broni palnej, a także broni białej. Jego główną umiejętnością jest zdolność posługiwania się ostrymi mieczami.
  • Kondycja fizyczna – Grant regularnie angażuje się w intensywne ćwiczenia, dzięki czemu posiada niezwykłą kondycję fizyczną.
  • Znakomity taktyk – dzięki swojemu doświadczeniu, które zdobył podczas wykonywania misji, Grant stał się genialnym taktykiem. Właśnie ta cecha pozwoliła mu szybko przejąć władzę w Star City.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Grant urodził się z nieznanego związku Slade'a Wilsona, stając się tym samym młodszym bratem Joe[1].

Nowe zagrożenie Edytuj

Grant Wilson meet Sara Lance and Rip Hunter (8)

Spotkanie Connora, Sary i Ripa

Około 2031 roku, Grant przyjął strój podobny do tego należącego do jego ojca, po czym zgromadził armię, z którą najechał na Star City – wydarzenie to zostało nazwane „powstaniem”. Podczas wojny, jego żołnierze pozbyli się w większości bohaterów drużyny Zielonej Strzały. Widząc to, Oliver Queen stracił wiarę i wylądował w centrum miasta, gdzie Grant odciął mu lewą rękę. Mężczyźnie udało się uciec, ale został zmuszony do ukrywania się. Wojna Wilsona sprawiła, że wielu mieszkańców zostało zmuszonych do ewakuacji, a ci, którzy pozostali stworzyli gangi uliczne, działające po części na rozkazy Deathstroke'a. Jedynym problemem przestępcy był Zielona Strzała, który to walczył przeciwko mężczyźnie poprzez partyzanckie praktyki[1].

Piętnaście lat później podczas rutynowej kontroli ulic, Grant spotkał w jednej z uliczek Sarę Lance i Ripa Huntera. Naśmiewał się z kobiety, że to on był tym, który zabił jej ojca. Następnie ściągnął maskę, ujawniając swoja tożsamość i wezwał swoich ludzi, którzy otoczyli bohaterów. Mimo wielu prób uchwycenia celu, herosom udało się uciec. Poszukawszy łucznika, Grant odwiedził jedną z kryjówek ulicznego gangu, którym to tymczasowo przewodził Mick Rory. Kiedy jednak jego ludziom udało się schwytać Connora, Wilson zamierzał przeprowadzić na nim publiczną egzekucję w centrum miasta. Nagle armię zaatakowała drużyna legend wraz z Oliverem Queenem, którego to Wilson uważał za zmarłego. Kiedy siły wroga zostały rozproszone w walce, Grant został ogłuszony poprzez atak współpracujących łuczników[1].

Występy Edytuj

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Star City 2046

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Legends of TomorrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Pierwszy sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Star City 2046” wyemitowany 25 lutego 2016 roku.

Zobacz też Edytuj