FANDOM

Nie oddaliście czci Führerowi!

Gord von Runstedt – członek partii nazistowskiej działającej w 1942 roku, który nadzorował zarówno wojskowe, jak i rządowe sprawy.

Osobowość Edytuj

Jak wielu nazistów, Gord von Runstedt był zimnym i zmanipulowanym żołnierzem, próbującym wzmocnić III Rzeszę za wszelką cenę wszelkimi środkami. Pozornie uważał, że jego działania mogą doprowadzić do wygranej. Gord von Runstedt był również niezwykle niemiłym rasistą, który uwielbiał naśmiewać się z odmieńców, a także był niezwykle dociekliwym człowiekiem.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Gord jest biegłym wojownikiem walki wręcz.
  • Ekspert w walce bronią – jako żołnierz, Gord potrafi obsługiwać większość broni palnej, a także broni białej.
  • Kondycja fizyczna – lata służby w wojsku spowodowały, że Gord posiada niezwykłą kondycję fizyczną.
  • Szkolenie wojskowe – szkolenie w wojsku wiele nauczyły Gorda. Jego taktyczne zdolności wraz z bojowymi umiejętnościami niejeden raz przydały się podczas misji.

Biografia Edytuj

Gord cry (1)

Gord słucha piosenki Lorenza

Gord zabawiał się w barze, kiedy to dostrzegł Maxa Lorenza i podszedł do niego, prosząc go o zaśpiewanie czegoś dla zgromadzonych. Jego przyjaciółka próbowała usprawiedliwić piosenkarza przed generałem, tłumacząc, że Max nie może nadwyrężać głosu przed jutrzejszym koncertem. Gord jednak się domagał spełnienia swojej prośby, zaznaczając przy tym, że nie chce słyszeć muzyki negro. Kiedy Lorenz śpiewał, generał niezwykle się wzruszył, a po całym przedstawieniu zasalutował führerowi. Dostrzegł jednak, że jeden z gości tego nie uczynił i podszedł do niego, nakazując oddać cześć Hitlerowi. Nim się obejrzał, Palmer ogłuszył go mocnym ciosem w twarz[1].

Występy Edytuj

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Amerykańskie Stowarzyszenie Sprawiedliwości

Ciekawostki Edytuj

  • Gord von Runstedt odpowiada w prawdziwej historii Gerdowi von Rundstedtowi, który był niemieckim wojskowym, feldmarszałkiem. Wstąpił do niemieckiej armii w 1893 roku i brał udział jako oficer w I wojnie światowej w sztabie generalnym na froncie wschodnim i zachodnim, a w czasie kampanii wrześniowej dowodził Grupą Armii „Południe”, m.in. w bitwie nad Bzurą.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Legends of TomorrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Drugi sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Amerykańskie Stowarzyszenie Sprawiedliwości” wyemitowany 20 października 2016 roku.

Zobacz też Edytuj