FANDOM

Czego pragnę?! Czego pragnę?! Chcę zostać reżyserem!
George Lucas, „Magiczne artefakty

George Lucas – reżyser filmowy odpowiedzialny za stworzenie popularnej serii „Gwiezdnych wojen” czy też filmów o przygodach Indiany Jonesa.

Osobowość Edytuj

George jest strachliwym i delikatnym mężczyzną, który nie lubi, kiedy coś w jego życiu drastycznie się zmienia. Utrata przyjaciela, jakim był Phil Gasmer spowodowała, że Lucas porzucił szkołę filmową. Jednak jego chęć inspirowania innych, ukazywania im celu była silniejsza i postanowił wysłuchać Raya, Nate'a i Amayę wraz z ich opowieściami o tym, co osiągnie w przyszłości.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

George mając wielkie ambicje, pracował jako człowiek od rekwizytów Phila Gasmera i pomagał mu w nakręceniu filmu o podróżnikach w czasie. Mężczyźni dość mocno się do siebie zbliżyli, a sam Lucas każdą radę Phila brał do serca, próbując nauczyć się doskonałej reżyserki[1].

Życiowe zmiany Edytuj

George Lucas work with Rip Hunter (2)

Współpraca z Philem

Kiedy George i Phil opuścili na chwilę plan filmowy, podeszło do nich dwóch mężczyzny, którzy zaczęli grozić Gasmerowi z broni. Po chwili między przybyszami a innym zespołem odbyła się krótka potyczka, która skutkowała przyjazdem policji i aresztowaniem reżysera. George nie mógł wszystkiego zrozumieć, ale postanowił opuścić szkołę filmową i wyrzucił rekwizyty z produkowanego filmu na śmieci. Kiedy pakował się do samochodu, spotkał Raya, Nate'a i Amayę, którzy próbowali w dość dziwny sposób namówić mężczyznę do kontynuowania swojego celu. Gdy George wrócił do swojego pokoju wraz z poznanymi ludźmi, ponownie zaatakował go Damien i Malcolm, którzy poszukiwali kawałka drewna z rekwizytów filmu, gdyż według nich był to potężny artefakt nazywany Włócznią Przeznaczenia. Aby go znaleźć, przestępcy zabrali Lucasa i jego nowych znajomych do kontenera na miejskim wysypisku, gdzie po dłuższej chwili początkujący reżyser odnalazł przedmiot. Nate, Ray i Amaya kazali mu nie mówić o tym przestępcą i poprosili go, aby trzymając Włócznię, pomyślał o tym, czego najbardziej chciał. Początkowo niechętnie i z niedowierzaniem, George w końcu odważył się powiedzieć, że najbardziej pragnie zostać reżyserem[1].

Tym samym linia czasu została przywrócona na właściwy tor, a George wkrótce po tym stworzył serię „Gwiezdnych wojen”, na której wychował się Ray Palmer, a następnie współtworzył filmy o przygodach Indiany Jonesa, które zainspirowały Nate'a Heywooda[1].

Występy Edytuj

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Magiczne artefakty

Ciekawostki Edytuj

  • George Lucas odpowiada w prawdziwej historii George'owi Lucasowi, który był amerykańskim reżyserem, producentem, scenarzystą, a także przedsiębiorcą i filantropem oraz okazjonalnie aktorem. Zasłynął stworzeniem popularnej serii „Gwiezdne wojny”, był także pomysłodawcą filmów i serialu o przygodach Indiany Jonesa.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Legends of TomorrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Drugi sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Magiczne artefakty” wyemitowany 24 stycznia 2017 roku.

Zobacz też Edytuj