FANDOM

Galileusz – uczony fizyk, matematyk.

Osobowość Edytuj

Galileusz w przeciwieństwie do Newtona był skrytym i małomównym człowiekiem, który tak jak on bardzo kochał naukę. Podróż wehikułem czasu, którą zapewnił mu profesor Stein była dla niego ważną częścią jego życia. Był szczęśliwy, że mógł znaleźć się na pokładzie statku i miał wolną rękę oraz okazję poznać innych uczonych, lecz mimo wszystko nie potrafił otworzyć się na innych.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Geniusz – Galileusz posiadał wiedzę dotyczącą astronomii, matematyki oraz fizyki. To dzięki tej inteligencji profesor Stein zabrał go na pokład Waveridera i wraz z jego pomocą próbował rozłączyć Firestorma.

Biografia Edytuj

Galileusz był wielkim uczonym, który specjalizował się w pojęciach matematycznych i fizycznych. Pewnego dnia jego osoba została porwana przez profesora Steina na pokład wehikułu czasu, gdzie wraz z Isaacem Newtonem i Marią Curie próbował pomóc naukowcowi w rozdzieleniu Firestorma, zajadając się przy tym ciastem Jaxa. Statek zatrzymał się w 1967 roku, lecz uczeni nie zaprzestawali dyskusji, chcąc osiągnąć sukces w podzieleniu matrycy Firestorma. Newton prosił o odpoczynek, sugerując się tym, iż pracowali od kilku godzin bez przerwy. Po niedługim czasie Galileusz oraz Curie zostali odesłani do swoich czasów, a na pokładzie został tylko Isaac[1].

Występy Edytuj

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Welcome to the Jungle

Ciekawostki Edytuj

  • Galileusz odpowiada w prawdziwej historii Galileuszowi, włoskiemu astronomowi, astrologowi, matematykowi, fizykowi i filozofowi, prekursorowi nowożytnej fizyki.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Legends of TomorrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Trzeci sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Welcome to the Jungle” wyemitowany 21 listopada 2017 roku.

Zobacz też Edytuj