FANDOM

Fennel (zm. stycznia 2015 roku) – medium i dawny znajomy Johna, który został spalony żywcem przez Felixa Fausta.

Osobowość Edytuj

Osobowość Fennela przed spotkaniem z Johnem nie była znana. Coś jednak wpłynęło negatywnie na ich relację i mężczyzna zaczął traktować go jak wroga – najgorsze zło. Kiedy pojawił się wraz z zespołem w jego sklepie, od razu zareagował wrogo, nie chcąc współpracować z Constantinem. Mimo wszystko zgodził się wykorzystać swoje moce do pomocy małej dziewczynce, za co zapłacił życiem.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

  • Magia – Fennel posiada niezwykle rozległą wiedzę magiczną, a także potrafi jej używać. Był potężnym medium, który posiadał szacunek Johna Constantine’a.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Fennel w pewnym momencie poznał Johna Constantine’a, lecz coś go z nim poróżniło. Odrzucił znajomość i zaczął traktować go jak wroga, zamykając się w sobie i prowadząc mały sklep ze sprzętem w Nowym Jorku[1].

Ostatnie słowa Edytuj

Fennel and Team Constantine working together (3)

Współpraca z okultystami

Fennel spał w sklepie, kiedy to nagle został obudzony przez Constantine’a. Od razu wyciągnął strzelbę spod lady i zaczął mu grozić, nie zważając na jego towarzyszy. Dowiedział się jednak, że potrzebują oni jego zdolności i zamierzał pomóc Zed oraz Chasowi, ale nie zamierzał współpracować z egzorcystą ekscentrykiem, który myśli tylko o sobie. Zdesperowany Chandler nie miał jednak czasu, aby negocjować z mężczyzną, więc wyrwał mu broń i go znokautował, zmuszając do pomocy. Fennel odprawił rytuał za pomocą wody z rzeki Jordan, dzięki któremu Geraldine – córka Chasa mogła przemówić jego ustami. Wtem proces został przerwany i ciałem medium zawładnął tajemniczy mag, który był zaskoczony, że ktoś wykorzystuje jedną z jego ofiar. Rozpoznał Johna i powiedział, że tym razem tak łatwo go nie pokona, paląc ciało Fennela żywcem[1].

Występy Edytuj

ConstantineEdytuj

  1. Quid Pro Quo

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ConstantineEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „Quid Pro Quo” wyemitowany 23 stycznia 2015 roku.

Zobacz też Edytuj