FANDOM

Silni chronią słabych.

Felicity Smoak – żydówka, będąca byłym więźniem obozu koncentracyjnego.

Osobowość Edytuj

Felicity wykazała się odwagą, życzliwością i miłosierdziem, dzieląc się z głodującymi dziećmi z obozu koncentracyjnego swoimi racjami. Jako że było to sprzeczne z zasadami obozu, w którym przebywała, miała zostać zamordowana przez samego führera, lecz nawet przed nim nie okazała skrupułów, uważając swoje czyny za godne.

Biografia Edytuj

Sturmbannführer sprawdza Olivera Queena w obawie przed podstępem (9)

Queen pozwala uciec żydówce

Felicity została umieszczona w obozie koncentracyjnym za to, że była żydówką. Tam oddawała swoje minimalistyczne racje żywnościowe dzieciom, łamiąc zasady lokacji. Z tego powodu została postawiona przed führerem, który miał ją zabić na oczach sturmbannführera. Za przywódcę podawał się jednak jego odpowiednik z Ziemi-1 i sprzeciwił się dowódcy wojska, eliminując wszystkich nazistów. Zaraz po tym mężczyzna klęknął, kazał Felicity się ogarnąć i dał jej broń, nakazując jej uciekać przed siebie. Kiedy ta spytała go, dlaczego to robi, Oliver śmiało wyznał, że obowiązkiem silnych jest ochrona słabych[1].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

  1. Kryzys na Ziemi-X: część 3

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Czwarty sezon serialu „Flash”, odcinek „Kryzys na Ziemi-X: część 3” wyemitowany 28 listopada 2017 roku.

Zobacz też Edytuj