FANDOM

Fathoms” – piąty rozdział komiksu „Arrow: Komiks”. Jego amerykańska premiera miała miejsce 7 listopada 2012 roku.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

  • Ilość stron: 24 stron
  • Odpowiedni wiek: 12+ lat
  • Prawa autorskie: 2013 DC Comics.

Opis Edytuj

Kiedy szczątki Queen's Gambit zostają wydobyte, Moira Queen przypomina sobie o utraconych bliskich, a także robi oszałamiające odkrycie.

Streszczenie Edytuj

Pulled wreck Queen's Gambit

Wyciągnięcie wraku jachtu z dna

Mała podwodna kamera została wysłana 15433 stóp pod wodą, na Oceanie Spokojnym, gdzie odnalazła wrak jachtu Queen's Gambit. Jeden z marynarzy poinformował Moirę Queen, że mimo złej pogody, udało im się wyciągnąć statek na powierzchnie. Kobieta była zaskoczona, a zarazem zdruzgotana całą sprawą i zadała pytania, co się stało z Oliverem i Robertem. Kontynuując śledztwo, pracownicy odpowiedzieli, że nie znaleźli trupów, ale zauważyli coś innego. Uszkodzenia wraku nie były spowodowane przez złe warunki meteorologiczne, jednakże użyto imponującej ilości ładunków C2, które byłyby w stanie bez problemu zatopić Titanica.

Mężczyzna zapytał Moiry, czy wie, kto mógł dopuść się do sabotażu jachtu. Zdenerwowana kobieta zaczęła wykrzykiwać, że jej mąż był dobrym człowiekiem, a jej syna nie powinno tam być. Rozkazała, że nikt nie będzie jadł, ani spał, dopóki nie odnajdą jakichś dowodów. Ochroniarz zapewnił kobietę, że cel zostanie osiągnięty. Mimo burzy, oboje przeszli przez kawałek statku, kiedy to Moira uznała, że nie będzie nikogo oskarżać bez dowodu. Mężczyzna domyślił się, że ktoś zamieszany w całą sprawę może być na pokładzie. Zauważył pewnego marynarza, który rozmawiał przez telefon. Śledził go i zatrzymał, jednak ten ogłuszył strażnika i uciekł, lecz po chwili poszukiwań został odnaleziony i ponownie zatrzymany.

The guard murdered spy

Zabójstwo szpiega pod pokładem

Moira została zawołana do magazynu, gdzie ochroniarz przywiązał zdradliwego marynarza do krzesła. Gdy kobieta zapytała, co ten wie, ten splunął jej w twarz. Ochroniarz dał milionerce pistolet, pytając, czy sama chce uczynić honory. Ten ruch przypomniał kobiecie ostatnią rozmowę z mężem, w której starała się go przekonać, aby został w domu. Po oświadczeniu sobie miłości i po pocałunku mężczyzna odjechał. Zamyślenia Moiry przerwał strzał wydany przez ochroniarza, który zabił zdrajcę. W tym samym czasie, inny z marynarzy zadzwonił do Malcolma Merlyna, którego poinformował o odkrytych informacjach przez milionerkę.

Obsada Edytuj

Role główne

Role drugoplanowe

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Okładki Edytuj

Zobacz też Edytuj