FANDOM

Falling” – dziewiąty rozdział komiksu „Arrow: Komiks”. Jego amerykańska premiera miała miejsce 5 grudnia 2012 roku.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

  • Ilość stron: 23 stron
  • Odpowiedni wiek: 12+ lat
  • Prawa autorskie: 2013 DC Comics.

Opis Edytuj

Poznaj niezwykłą historię pewnej pary – Heleny Bertinelli i Michaela Statona, którzy wiele razem wycierpieli przed nieoczekiwanym... rozstaniem.

Streszczenie Edytuj

Helena and Michael engagement

Propozycja zaręczyny Michaela

Helena Bertinelli obudziła się po nocy spędzonej z Oliverem i podeszła do biblioteki, przy której chwyciła ją nostalgia. Wróciła do czasów, kiedy to odwiedziła Michaela Statona na uczelni podczas wykładów. Nagle dziewczyna zobaczyła, jak studenci otworzyli swoje książki, układając napis „czy wyjdziesz za mnie”. Helena zdając sobie sprawę z sytuacji i swoich uczuć, zgodziła się. Po wykładach zaręczeni wracając do domu, rozmawiali o sobie. Helena wspomniała, że zadzwoniła do ojca, chcąc przekazać mu dobrą wiadomość. Michael chciał powiedzieć, że planował zostawić tę informację na razie tylko dla nich, kiedy konwersację przerwała przez kobietę, która przestraszona wyniosła nieprzytomnego studenta. Po zabraniu młodzieńca przez pogotowie Michael odkrył, że ktoś sprzedał narkotyki dziecku.

Wieczorem Helena wróciła do swojego rodzinnego domu, gdzie podczas wspólnego posiłku z ojcem zapytała go o pracę z Tonym D'urso. Zdradziła, że jeden ze studentów Stantona przedawkował pigułki dilera. Frank powiedział jasno, że jest mu przykro, ale na całym tym zajściu polega biznes. Helena zezłościła się i skrytykowała Franka, dając mu do zrozumienia, że nie powinien pracować z takimi ludźmi, gdyż przez ich tak zwaną „działalność” prawie zmarło dziecko. Dyskusja szybko się skończyła, kiedy to głowa rodziny opuściła pomieszczenie. Jakiś czas później na przyjęciu zaręczynowym, Frank pogratulował narzeczonym i wyraził wielką nadzieję, że Michael dołączy do „rodzinnego biznesu”. Mężczyzna grzecznie odrzucił ofertę, twierdząc, że to nauka jest jego powołaniem, po czym przystąpił do tańca z ukochaną. Kilka dni później, Frank wysłał Nicka Salvatiego, aby sprawdził narzeczonego córki. Mężczyzna znalazł laptopa, w którym znajdowały się pliki obarczające rodzinę Bertinellich, które oczekują na przekazanie dla FBI. Zezłoszczony Frank nakazał Nickowi zamordować Michaela, aby ochronić swoje interesy. Kiedy profesor wrócił do swojego mieszkania, Salvati oddał śmiertelny strzał. Po jakimś czasie Helena znalazła w apartamencie wykrwawiające się ciało ukochanego na podłodze, co doprowadziło ją do załamania.

First kill Helena

Pierwsze zabójstwo Heleny

Jakiś czas po śmierci Michaela, Helena w rezydencji Bertinellich wciąż opłakiwała ukochanego. Usłyszała telefoniczną rozmowę ojca, którą to podsłuchiwała, dowiedziawszy się tym samym, że zabójstwo zlecił jej ojciec. Podczas pogrzebu Stantona, Frank dał wsparcie emocjonalne córce, jednak dziewczyna stwierdziła, że da sobie radę i rzuciła na mogiłę różę. Po chwili podszedł do niej Tony i zaoferował jej zakup jego produktu, dzięki czemu stanie się szczęśliwsza. Rok później, Helena rozpoczęła krucjatę przeciwko ojcu i jego współpracowników w zemście za śmierć Michaela. Wytropiła Tony'ego i podczas jednej z transakcji zamordowała go, uznając to za początek. Nagle Oliver się obudził i zapytał, czy Helena miała zły sen. Dziewczyna wahała się odpowiedzieć, jednak po chwili oznajmiła, że wszystko jest w najlepszym porządku.

Obsada Edytuj

Galeria Edytuj

Okładki Edytuj

Zobacz też Edytuj