Arrowwersum
Advertisement
Arrowwersum

Falk Hentschel – niemiecki aktor, który wcielił się w rolę Cartera Halla i Khufu w serialach „Legends of Tomorrow” oraz „Arrow”.

Wcielił się również w Joe Boardmana, nieznaną reinkarnację i Scythiana Torvila w serialu „Legends of Tomorrow”.

Biografia[]

Falk Hentschel urodził się 31 marca 1982 roku w Lipsku w Niemczech. Będąc dzieckiem, uciekł wraz z rodzicami i bratem z NRD siedem miesięcy przed upadkiem Muru Berlińskiego. Wychowywał się w dwóch językach – angielskim i niemieckim, co sprawiło, że przez całe swoje życie przenosił się z domu do domu. Kolejnym przystankiem w jego życiu był Londyn, gdzie po przekroczeniu pełnoletności zaczął pracować jako profesjonalny tancerz, szkoląc takich artystów jak Britney Spears czy Paulina Rubio. Następnie został zatrudniony jako choreograf i pracował przy wielu teledyskach sławnych ludzi. W 2003 roku Falk zatrzymał się w Los Angeles na dobre i zrealizował swoje marzenie o zostaniu aktorem. Zadebiutował w małym serialu „Bogaci bankruci”, a następnie pojawiał się w kolejnych niskobudżetowych produkcjach. Sławę zapewniły mu rolę w filmie „StreetDance 2” i serialu „Agenci T.A.R.C.Z.Y.”.

Dzięki castingom stacji telewizyjnej The CW, Falk Hentschel otrzymał możliwość wcielenia się następujące postacie:

Ciekawostki[]

  • Początkowo Falk nie chciał zagrać Cartera Halla, ale po wielu namowach się zgodził. Później na swoich mediach społecznościowych przyznał, że to była jednak bardzo dobra decyzja.

Zobacz też[]

Advertisement