FANDOM

Miałam tylko ojca, podcięli mu gardło...
Emily Nocenti, „Czcij ojca swego

Emily Nocenti – córka Victora, która walczyła o sprawiedliwość dla zabitego przez Triadę ojca.

Osobowość Edytuj

Emily wydaje się być miłą i dojrzałą kobietą, która za wszelką cenę chce dowieść prawdy. Wiedząc, jak naprawdę zginął jej ojciec, nie zamierzała brać pieniędzy z ubezpieczenia, tylko odnaleźć dla niego sprawiedliwość, pokazując tym samym, ile ją łączyło z Victorem. Kiedy sprawa zakończyła się pomyślnie, Emily była szczęśliwa, że ma już to wszystko za sobą i może spać spokojnie, godząc się tym samym ze śmiercią ojca.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Emily żyła w zgodzie z ojcem, który pracował w porcie. Kiedy odkrył, że Martin Somers przyjmuje łapówki od Triady, pozwalając tym samym na przemycanie narkotyków do miasta przez port, zapłacił za to życie. Kobieta nie mogąc pogodzić się ze śmiercią ostatniego członka rodziny, postanowiła wymierzyć dla niego sprawiedliwość[1].

Walka z Somersem Edytuj

Emily watching arrest Somers

Emily ogląda aresztowanie Somersa

Emily wniosła pozew cywilny przeciwko Somersowi, będąc reprezentowana przez Laurel Lance – prawniczkę z biura pomocy prawnej. Udając się do sądu na jedną z pierwszych rozpraw, kobieta poznała znajomego panny Lance – Olivera Queena. Po rozprawie Emily przyznała, że nie interesuje ją nic, oprócz sprawiedliwości dla ojca. Laurel zdradziła, że wielu niebezpiecznych ludzi nie chce kontynuowania procesu, jednak mimo to Nocenti nie zamierzała się poddawać, tłumacząc, że jeśli będą chcieli to zakończyć, będą musieli ją zabić. Niedługo po tym detektyw Lance przydzielił ochronę dziewczynom, gdyż Somers został zaatakowany przez Kaptura, który mógł również zaatakować kobiety. Kilka godzin później, za sprawą łucznika, biuro pomocy prawnej zdobyło nagranie, w którym Martin przyznał się do zarzutów, co skutkowało jego aresztowaniem. Emily podziękowała Laurel za walkę w jej sprawie, ciesząc się, że ma już to za sobą[1].

Występy Edytuj

ArrowEdytuj

  1. Czcij ojca swego

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwisko „Nocenti” wywodzi się z korzeni słowa „innocent” oznaczającego niewinnego człowieka.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ArrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Pierwszy sezon serialu „Arrow”, odcinek „Czcij ojca swego” wyemitowany 17 października 2012 roku.

Zobacz też Edytuj