FANDOM

Edith Boardman (ur. w 1890 roku, zm. w 1925 roku) – kobieta będąca jedną z reinkarnacji kapłanki żyjącej w starożytnym EgipcieChay-Ary, a zarazem żona Joe i matka Aldusa Boardmana.

Osobowość Edytuj

Edith bardzo troszczyła się o syna i wraz z mężem starali się zapewnić jemu bezpieczeństwo. Mimo przywiązania do swojego normalnego życia i pracy, kobieta była gotowa rozstać się z tym wszystkim, kiedy Vandal znalazł trop.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Edith urodziła się pod nieznanym imieniem w 1890 roku. Około 1915 roku, ze związku z Josephem urodził się syn – Aldus Boardman. Kilka lat później odwiedzili międzynarodowe targi. W 1920 roku, wiedząc, że ściga ich Vandalem Savagem, małżeństwo postanowiło zmienić swoje dane i ponownie się przeprowadzić. Ich syn, mając zaledwie dziesięć lat, podsłuchał rozmowę, przez co dowiedział się o cyklu wiecznej reinkarnacji rodziców, a także o konflikcie z Savagem. Pięć lat później, niebezpieczny mężczyzna po raz kolejny znalazł kochanków. Edith wiedząc, że ma małe szanse na przeżycie, nakazała Aldusowi schować się w szafie i pod żadnym pozorem nie wychodzić. Oboje zostali zamordowani na oczach swojego dziecka[1][2].

Występy Edytuj

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Pilot: część 1
  2. Potomstwo

Ciekawostki Edytuj

  • Co dziwne, Carter Hall nie pamiętał tej reinkarnacji, ani żadnych wydarzeń z tego życia, mimo ciągłego twierdzenia, że wie, co działo się od tysiącleci.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Legends of TomorrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Pierwszy sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Pilot: część 1” wyemitowany 21 stycznia 2016 roku.
  2. Pierwszy sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Potomstwo” wyemitowany 7 kwietnia 2016 roku.

Zobacz też Edytuj