FANDOM

Eddie (zm. grudnia 2014 roku) – model ze szkoły malarskiej, pracujący potajemnie dla tajemniczego mężczyzny.

Osobowość Edytuj

Eddie z pozoru wydaje się być miłym mężczyzną, poszukującym przygody. W rzeczywistości jednak pracuje dla tajemniczego mężczyzny i jego zadaniem jest zdobycie sympatii celu, który tak naprawdę nic dla niego nie znaczy. Bezwzględnie wykonuje polecenia szefa, nie zważając na to, ile osób po drodze będzie musiało zginąć.

Biografia Edytuj

Zdobywanie sympatii Edytuj

Eddie poses for artists (2)

Poznanie Zed

Eddie pozował jako nagi model w szkole sztuki naturalnej w Atlancie, na której jedną z malarek była Zed Martin. Nagle dostrzegła w wizji węże oplatające jej nogi i zaczęła krzyczeć. Nauczycielka z tego powodu postanowiła zarządzić piętnaście minut przerwy, a sam model w szlafroku podszedł do artystki, którą zaprosił na randkę. Ta początkowo odmówiła, ale po namyśle zdecydowała się spotkać z miłym mężczyzną. Kolejnego dnia późnym wieczorem Eddie zadzwonił do dziewczyny, informując ją o przegapionym spotkaniu. Dziewczyna przeprosiła i zaproponowała, aby spotkali się kiedy indziej. Po odłożeniu telefonu szef okazał spokój i uznał, że teraz należy czekać na jej ruch[1].

Zed spotkała w sklepie Eddie'go kilka dni później, z którym postanowiła udać się do baru. Po niedługiej rozmowie dotknęła go i miała wizję przedstawiającą go obok dużego białego sejfu i nie chcąc wzbudzać podejrzeń, zaprosiła go do młyna. Tam zaczęła z nim flirtować, kiedy to niespodziewanie go zaatakowała, zdradzając, iż wie, że jest wysłannikiem ojca. Ku jej zdziwieniu w młynie pojawiło się dwóch innych ludzi, którzy zabili Eddiego i rozpoczęli pościg za dziewczyną. Gdy jeden z napastników obezwładnił Martin[2], przeniósł ją do ciężarówki wraz z ciałem Eddie'go. Niedługo po tym dziewczyna uwolniła się, ogłuszyła kierowcę i zostawiła go z martwym modelem w lesie[3].

Występy Edytuj

ConstantineEdytuj

  1. Blessed Are the Damned
  2. The Saint of Last Resorts: część 1
  3. The Saint of Last Resorts: część 2

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ConstantineEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „Blessed Are the Damned” wyemitowany 5 grudnia 2014 roku.
  2. Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „The Saint of Last Resorts: część 1” wyemitowany 12 grudnia 2014 roku.
  3. Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „The Saint of Last Resorts: część 2” wyemitowany 16 stycznia 2015 roku.

Zobacz też Edytuj