FANDOM

Ditkoff – agentka A.R.G.U.S., która posiadała jeden z dwóch kluczy dostępu do celi Caydena Jamesa.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Ditkoff posiada zdolności waleczne, które pozwalają jej bez najmniejszego problemu walczyć z kilkoma przeciwnikami jednocześnie.
  • Ekspert w walce bronią – Ditkoff posiada zdolności obsługi najróżniejszych broni, z której użytkiem przeszła niejedno szkolenie.

Biografia Edytuj

Ditkoff wraz z agentem Pierce'em posiadali klucze do celi Caydena Jamesa, dzięki którym można było otworzyć jego więzienie. Pewnego dnia, podczas skupieniu się agencji na osobie Simona Morrisona, Jordana zabito przy użyciu windy i ukradziono jego klucz dostępu. Ostrzeżona Ditkoff zaczęła uciekać pojazdem z lokacji, w której się znajdywała, lecz pościgiem za nią ruszyło kilku motocyklistów. Mimo starań ci zdołali ją zatrzymać, a przeciwdziałanie ze strony mścicieli nie pomogło, przez co klucz dostępu został agentce odebrany[1].

Występy Edytuj

ArrowEdytuj

  1. Dangerous Liaisons

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ArrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Piąty sezon serialu „Arrow”, odcinek „Dangerous Liaisons” wyemitowany 26 kwietnia 2017 roku.

Zobacz też Edytuj