FANDOM

Diggle” – czwarty rozdział komiksu „Arrow: Komiks”. Jego amerykańska premiera miała miejsce 31 października 2012 roku.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

  • Ilość stron: 24 stron
  • Odpowiedni wiek: 12+ lat
  • Prawa autorskie: 2012 DC Comics.

Opis Edytuj

Dowiedz się więcej o tajemniczej przeszłości Johna Diggle'a i o wydarzeniach, które miały miejsce, gdy żołnierz służył jako zielony beret, podczas jednej z misji w Afganistanie.

Streszczenie Edytuj

John Diggle meet little girl

Spotkanie dziewczynki

John Diggle wraz z kompanami przejeżdża konwojem wojskowym przez pustynię w Afganistanie. Mężczyzna pokazuje swojemu pilotowi zdjęcie rodziny swojego brata. Nagle jeden z żołnierzy zauważa na horyzoncie postać, która do nich macha. Po przyjrzeniu się dostrzegają, że jest to mała, niewinna dziewczynka. John postanawia podejść do niej, pomimo ostrzeżeń kompanów. Mężczyzna pokazuje, że nie zrobi jej krzywdy, jednak ona nie odpowiada.

Zamiast tego wyrzuca w powietrze jedną z chust oplatających jej twarz. Diggle zauważa rany dziewczynki i dostrzega, że całe spotkanie jest pułapką. Nagle kilka samochodów z konwoju wybucha i rozpoczyna się walka z rebeliantami, którzy wyskakują za wzgórza. John chcąc uratować ranionego przyjaciela, celuje broń w przeciwnika, jednak okazuje się, że nie ma amunicji. Na mężczyzna rzuca się kilku wrogów, którzy obezwładniają żołnierza. Jeden z nich wbija mu w plecy siekierę, jednak Diggle szybko dochodzi do siebie, wyciąga narzędzie zbrodni i zabija rebeliantów.

Oliver Queen check John Diggle

Oliver sprawdza akta Johna

Walka ucicha, ale żołnierz słyszy płacz małej dziewczynki, która została zraniona w nogę. Postanawia jej pomóc i obwiązuje ranę jedną z jej chust. Następnie bierze ją na ręce i zanosi w bezpieczne miejsce. W obecnych czasach Oliver Queen patrzy na akta wojskowe Johna z wielkim zaciekawieniem i zamyśleniem.

Obsada Edytuj

Role główne

Role drugoplanowe

Ciekawostki Edytuj

  • John Diggle kilkukrotnie wspomniał w serialu, że miał problem z przyjacielem, który zginął w wojsku. Prawdopodobnie odnosi się on do wydarzenie, które miały miejsce w tym rozdziale komiksu.

Galeria Edytuj

Okładki Edytuj

Zobacz też Edytuj