FANDOM

Diamond in the Rough” – dwudziesty czwarty rozdział komiksu „Arrow: Komiks”. Jego amerykańska premiera miała miejsce 20 marca 2013 roku.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

  • Ilość stron: 23 stron
  • Odpowiedni wiek: 12+ lat
  • Prawa autorskie: 2013 DC Comics.

Opis Edytuj

Jeden ze snów Felicity Smoak spełnia się, kiedy wymarzony znajomy z czasów szkolnych zaprasza ją na kolację.

Streszczenie Edytuj

Romans Felicity z Tedem Danielsem

Randka z Danielsem

Felicity Smoak pracowała w Queen Consolidated przy muzyce, kiedy przerwał jej tajemniczy mężczyzna, który poszukiwał pana Smoak. Informatyczka poprawiła go i przedstawiła się, dzięki czemu ten zdradził swoje imię – Ted Daniels. Mężczyzna potrzebował komputera, gdyż jego sprzęt zaczął szwankować, więc pozwoliła mu zająć się pracą. Zaraz po tym opuściła jego biuro, pozostawiając go samego z dostępem do serwerów firmy. Nieco później, kiedy oboje kończyli pracę, Ted zaprosił Felicity na kolację, na co ta się zgodziła.

Podczas wspólnego posiłku mężczyzna wciąż dyskutował o firmie i o kierunku, jaki ta obrała. Jako że rozmowa się kleiła i oboje wydawali się być sobą zainteresowani, Daniels zaprosił informatyczkę do swojego apartamentu, gdzie poprosił ją o pomoc w pewnej rzeczy. Wymyślił historię o „zapomnieniu zabrania laptopa z Queen Consolidated” i chciał, aby Smoak uruchomiła na jego komputerze zdalny dostęp do serwerów firmy w zamian za kolejną wspólną kolację. Dziewczyna się zgodziła i wykonała zadanie, lecz Ted oczekiwał więcej – chciał, aby kobieta złamała protokół i weszła „głębiej” do systemu, na co ta się nie zamierzała zgodzić. Właśnie wtedy Ted wyciągnął broń i zaczął grozić nią kobiecie, a jakby tego było mało, pojawiło się trzech uzbrojonych ochroniarzy. Kiedy Daniels zdradzał, co chce osiągnąć, Strzała przebił się przez szybę apartamentu i zaczął walkę, dość szybko pokonując przeciwników.

Felicity traci poczucie wyjątkowości

Rozpacz Felicity

Ted nie zamierzał się poddać i wziął zamach na łucznika, który wykonał unik. W efekcie mężczyzna chwycił Felicity i wyleciał z nią przez okno wieżowca. Daniels spadł kilkadziesiąt pięter w dół, a Smoak zdążyła złapać się krawędzi, co pozwoliło Strzale szybko ją uratować. Zaraz po tym przedstawił kobiecie, że Ted był korporacyjnym szpiegiem i znajdował się na „liście”, co zasmuciło informatyczkę, która przy mężczyźnie czuła się wyjątkowo. Po tych wydarzeniach dziewczyna wróciła do swojego mieszkania, gdzie zastała kilkanaście kwiatów na podłodze i list przybity strzałą do ściany, na którym Queen napisał, że jest wyjątkowa dzięki temu, że codziennie pomaga uczynić Starling City lepszym miejscem.

Obsada Edytuj

Role drugoplanowe

Galeria Edytuj

Okładki Edytuj

Zobacz też Edytuj