Arrowwersum
Advertisement
Arrowwersum

Departament Policji w Central City (DPCC) – jednostka organizacyjna policji, przy pomocy której Komisarz Główny Policji realizuje zadania określone w ustawach w Central City.

Historia[]

Departament Policji bez problemu radził sobie ze zwalczaniem przestępczości w Central City, dopóki w mieście nie pojawili się meta-ludzie, którzy przyprawili znacznych kłopotów policjantom. Gdy sprawy w swoje ręce wziął Flash, zyskał wielkie zainteresowanie, jednak obawiano się go. Za sprawą Eddiego Thawne’a powstała grupa zadaniowa do zwalczania mścicieli, jednak detektyw zrozumiał swój błąd i zrezygnował z próby złapania bohatera. Potajemnie zaczął z nim współpracować, dowiedziawszy się wcześniej, kto kryje się za maską. W trudnych przypadkach, sam Departament Policji zaczął powoływać się na Flashu.

Aby policja mogła sobie poradzić z nowym stopniem zagrożenia, Cisco Ramon zaoferował swoja pomoc. Zaczął tworzyć specjalne urządzenia, które w znacznym stopniu byłyby w stanie pomóc w walce z meta-ludźmi. W celu pokonania Leonarda Snarta i Micka Rory’ego, Ramon zmodyfikował tarcze policjantów, dzięki czemu mogły wytrzymać ekstremalne ciepło i zimno. Po tym, jak Flash uratował miasto przed osobliwością, Joe utworzył wraz z Cisco grupę zadaniową do zwalczania meta-ludzi. Organizacja ta używając specjalnych urządzeń, walczy z niebezpiecznymi przestępcami i unieszkodliwia ich, wsadzając za kratki.

Pracownicy[]

  • David Singh.pngDavid Singh
  • None.pngAnderson
  • None.pngDoyle
  • Certo (policeman).pngCerto
  • None.pngGibbons
  • None.pngOtto Unrau
  • Vukuvich.pngVukuvich
  • None.pngCalum Wiere
  • Addie.pngAddie
  • Jones.pngJones

Byli pracownicy[]

Ciekawostki[]

  • W holu głównym budynku znajduje się pozłacana płaskorzeźba, na której widnieje siedmiu bogów greckich, przysłaniających kondora trzymającego tarczę Stanów Zjednoczonych. Według Tylera Harrona, widoczne postacie odwołują się do założycieli i liderów Ligi Sprawiedliwych.

Zobacz też[]

Advertisement