FANDOM

Czapka myśli – urządzenie zwiększające poziom inteligencji swojego posiadacza, zaprojektowane przez Clifforda DeVoe i skonstruowane przez Marlize DeVoe.

Wygląd Edytuj

Czapka myśli mocno przypomina czepek kąpielowy, lecz jest wykonana z metalu. Każdej części mózgu odpowiada konkretny metalowy płat metalu, na którym znajdują się płaskie cylindry. Od wewnątrz urządzenie wyłożone jest gumowym materiałem, co zapewnia komfort użytkownikowi.

Historia Edytuj

Pragnąc oświecić umysły swoich studentów, ale nie będąc w stanie zrealizować swojego planu, Clifford DeVoe zaprojektował urządzenie nazwane „czapką myśli”, która pozwalałaby człowiekowi wykorzystać pełny potencjał mózgu. Poprosił swoją żonę Marlize o pomoc w utworzeniu tego wynalazku. W nocy z 7 stycznia 2013 roku małżeństwo uczestniczyło we włączeniu akceleratora cząsteczek w S.T.A.R. Labs, mając nadzieję, że jego spodziewana eksplozja zasili swoją energią czapkę myśli. Kiedy doszło do wybuchu, DeVoe stał w deszczu, pozwalając błyskawicom uderzyć w hełm. Przez czarną materię uwolnioną w wyniku eksplozji akceleratora Clifford stał się meta-człowiekiem i przy użyciu czapki myśli rozwinął swój intelekt do niewyobrażalnie wysokiego poziomu.

Z czasem czapka myśli została poważnie zmodyfikowana i jest połączona teraz z fotelem Thinkerem, który podtrzymuje go przed śmiercią i neutralizuje zanik mięśni użytkownika.

Znani użytkownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj