FANDOM

Wiesz jak to jest, trzeba próbować do skutku...
Clive Yorkin, „Niedotykalny

Clive Yorkinmeta-człowiek, który przeszedł mutację genów dzięki kamieniowi filozoficznemu i zaczął się mścić za krzywdy wyrządzone mu w linii czasu nazywanej „Flashpointem”.

Osobowość Edytuj

Clive jest bezwzględnym człowiekiem, emanującym spokój, rzadko tracącym nerwy i dającym upust swoim emocjom, a zarazem mrożącym krew w żyłach. Po uzyskaniu zdolności, jego celem stała się zemsta na ludziach, którzy przyczynili się do jego porażki w linii czasu nazywanej „Flashpointem”. Zaczęła go cechować niezwykła podejrzliwość, a także zawziętość i skłonność do interpretowania normalnych zachowań jako wrogich, obraźliwych czy też pogardliwych.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

Clive Yorkin kidnapped by Kid Flash (1)

Zdolności Yorkina

  • Przyspieszanie rozkładu – Clive dotykiem potrafi przyspieszyć rozkład rzeczy martwych, jak i żywych istot. Struktura komórkowa zaczyna obumierać, zamieniając w końcu obiekt w proch. W zależności od materii, użytej siły i stabilności Yorkina, zdolność ta zyskuje na swojej potędze, a zarazem niebezpieczności.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Clive skontaktował się w jakiś sposób z Doktorem Alchemym, który za pomocą kamienia filozoficznego zmutował geny mężczyzny, zmieniając go tym samym w meta-człowieka posiadającego wspomnienia z linii czasu nazywanej „Flashpointem”[1].

Zemsta bywa śmiertelna Edytuj

Clive Yorkin kidnapped by Kid Flash (2)

Konfrontacja z Kid Flashem

Clive zaczął pustoszyć miasto, zabijając za pomocą swoich zdolności Stuarta Holzmana, który w linii czasu nazywanej „Flashpointem” był jednym z policjantów odpowiedzialnych za jego aresztowanie. Następnie postanowił zaatakować Julio Mendeza, który późną nocą wracał ze swojego koncertu. Przestępca poprosił piosenkarza o uścisk dłoni, przyspieszając rozkład jego organizmu. Kolejnego dnia Clive udał się do CC Jitters, gdzie zamierzał pozbyć się detektywa Westa, jednak przed tym powstrzymał go Kid Flash. Yorkin nie chcąc się poddać, postanowił, że dobrym sposobem będzie ukaranie córki za grzechy ojca. Skutecznie dotknął kobiety przed przybyciem sprintera, po czym uciekł. Jego ostatnim celem była Laura Stone, którą próbował ostrzec West, wsiadając z nią do pociągu. Clive widząc to, postanowił zawalić most na pojazd, jednak Flash spowodował, że ten wibrował w częstotliwości drgań powietrza, skutecznie omijając przeszkodę. Zaraz po tym ponownie spotkał Kid Flasha i był niezwykle pewny swojej wygranej. Bohater jednak pokonał mężczyznę, wibrując przez jego ciało ze swoją krwią na ręku, której regeneracja spowodowała zatrzymanie na czas nieokreślony zdolności przestępcy, który następnie został aresztowany[1].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

  1. Niedotykalny

Ciekawostki Edytuj

  • W komiksach DC Comics, Clive Yorkin był kryminalistą, który został oskarżony o rabunek i morderstwo. Kiedy został zamknięty w więziennej izolatce na dożywocie bez możliwości zwolnienia warunkowego, Yorkin zrozumiał, że nie miał szans na wcześniejsze wyjście warunkowe, więc zgodził się na propozycje podjęcia się udziału w eksperymencie zwanym „Proces Nefron”. Tym samym Clive zyskał moce, które wysysają energię życiową od osób, których dotknie.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Niedotykalny” wyemitowany 7 lutego 2017 roku.

Zobacz też Edytuj