FANDOM

City Necessary Resources Initiative, znane też jako biuro pomocy prawnej – kancelaria pomocy prawnej, która ​​pomagała ludziom w potrzebie. Została ona zniszczona przez trzęsienie ziemi spowodowane przez drugi generator wstrząsów Markova, którego uruchomienie miało na celu zniszczenie Glades w planie „przedsięwzięcia”.

Historia Edytuj

Laurel Lance wraz z Joanną de la Vega były najbardziej rozpoznawalnymi twarzami biura pomocy prawnej, dzięki swoim działaniom i stawaniu w obronie niewinnych ludzi. Przez długi czas budynek stanowił symbol sprawiedliwości, który przynosił nadzieję zarówno Starling City, jak i dzielnicy Glades. W kancelarii pracowała również Anastasia i Thea Queen, która odrabiała karę ustanowioną przez sąd za posiadanie narkotyków.

Kiedy plan Malcolma Merlyna dotyczący „przedsięwzięcia” wyszedł na jaw i był realizowany, kancelaria znalazła się w epicentrum trzęsień. Tommy Merlyn poświęcił swoje życie, chcąc uratować Laurel i wyciągając ją spod gruzów lokalu, samemu będąc przez nie przygniecionym i przebitym prętem konstrukcji budynku.

Pracownicy Edytuj

Byli pracownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • CNRI ma na celu przypominać słowo „kanarek”, które odnosi się do komiksowego alter ego LaurelCzarnego Kanarka.