To jak, chcesz rządzić Central City? Co powiesz?

Cisco Ramon, „Witamy na Ziemi-2

Cisco Ramon (zm. w lutym 2016 roku) – meta-człowiek będący szefem Killer Frost i Deathstorma, którego nazywa się Pogłosem.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Cisco jest niezrównoważonym człowiekiem, który zaczął zajmować się przestępstwami z nieznanych przyczyn. Cechuje go niezwykła podejrzliwość, nawet do współpracowników, a także zawziętość i skłonność do interpretowania normalnych zachowań jako wrogich, obraźliwych czy też pogardliwych. Budził niezwykłą grozę wśród własnych ludzi, co pokazał, kiedy Killer Frost przerwała mu rozmowę. Widział potencjał w swoim odpowiedniku i chciał namówić go do współpracy, ażeby wspólnie podbili świat. Mimo wielkiej władzy, Reverb bał się Zooma, który to ostatecznie zabił go za nieposłuszeństwo.

Moce i zdolności[edytuj | edytuj kod]

Moce[edytuj | edytuj kod]

Soniczne pociski Pogłosa

  • Nadludzka siła – jako Reverb, Cisco posiada zwiększoną siłę, dzięki czemu jest niezwykle silnym przeciwnikiem.
  • Nadludzka wytrzymałość – jako Pogłos, Cisco posiada zwiększoną wytrzymałość, dzięki czemu jest niezwykle wytrzymałym przeciwnikiem.
  • Świadomość wymiarowa – Cisco jest w stanie obserwować inne światy i wymiary dzięki drganiom wszechświata.
  • Soniczne pociski – Reverb jest w stanie wygenerować pociski z fal dźwiękowych z dłoni. Są one wystarczająco silne, aby odrzucić przeciwnika kilka metrów dalej.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Wczesne życie[edytuj | edytuj kod]

Cisco podczas wybuchu akceleratora cząsteczek zyskał nadludzkie zdolności, stając się tym samym przestępcą znanym jako Pogłos. Po pewnym czasie zwerbował Killer Frost i Deathstorma i wspólnie zaczęli działać na szkodę miasta, pracując dla Zooma[1].

Szybka śmierć[edytuj | edytuj kod]

Szybka śmierć Cisco

Kiedy Barry, Cisco i Harry przedostali się na Ziemi-2, Pogłos zaalarmował o tym Deathstorma. Gdy tylko Ramon, Iris i Floyd odwiedzili kryjówkę meta-ludzi, mężczyzna się pokazał. Wzbudził wielkie zainteresowanie w swoim odpowiedniku, przez co chciał, ażeby z nim współpracował. Kiedy pojawił się Flash, Pogłos powalił sprintera, a po nim Lawtona. Zaraz po tym, wspólnie z Deathstormem zaczął ranić Flasha, przez co Zoom był zmuszony interweniować i zamordować obu przestępców[1].

Występy[edytuj | edytuj kod]

Flash[edytuj | edytuj kod]

  1. Witamy na Ziemi-2

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Sceny z serialu „Flash[edytuj | edytuj kod]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

  1. 1,0 1,1 Drugi sezon serialu „Flash”, odcinek „Witamy na Ziemi-2” wyemitowany 9 lutego 2016 roku.

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]