FANDOM

Flash, dobrze, że jesteś!
Cień, „Cień

Cieńmeta-człowiek, posiadający zdolność zmieniania się w cień.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

Shade first kill (10)

Zdolności Cienia

  • Nadludzka siła – dzięki swoim meta-genom, Cień może zadawać niezwykle potężne ciosy, a także wykonywać niezwykle efektywne uniki.
  • Nadludzka wytrzymałość – ciało Cienia jest na tyle wytrzymałe, że może otrzymać więcej obrażeń od normalnego człowieka bez uszkodzeń, zmęczenia czy osłabienia.
  • Wibracja ciała – Cień może wibrować z dość dużą częstotliwością, tworząc tym samym iluzję bycia cieniem. W takiej postaci może on zmieniać rozmiar czy kształt swojego ciała, czy też poruszać się wzdłuż różnych płaskich powierzchni.

Biografia Edytuj

Shade first kill (15)

Zabójstwo biznesmena

Pewnej nocy Cień pojawił się przed budynkiem firm, gdzie zaatakował jednego z biznesmenów i w postaci cienia zmiażdżył mu krtań, wywołując jego śmierć. Następnie pokazał się podczas seansu filmowego w parku w Central City, gdzie terroryzował uciekających ludzi. Kiedy pojawił się Flash, Cień skutecznie odpierał jego ataki, dopóki bohater z pomocą swojej drużyny nie oświetlił całej okolicy. Tym samym przestępca nie mógł być dalej w postaci cienia i przybrał swoją normalną, ludzką formę, ułatwiając tym samym sprinterowi zakucie go w kajdanki[1].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

  1. Cień

Ciekawostki Edytuj

  • W komiksach DC Comics, Shade znany był jako złodziej z laską, który mógł manipulować cieniem. W latach 90. jego postać znowu ujrzała światło dzienne i stał się przyjacielem i mentorem Jacka Knighta znanego jako Starman.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Cień” wyemitowany 15 listopada 2016 roku.

Zobacz też Edytuj