FANDOM

Chronicles of Cisco: S01E03” – trzeci odcinek pierwszego sezonu internetowego miniserialu „Chronicles of Cisco”. Amerykańska premiera miała miejsce 3 maja 2016 roku na kanale CW Seed. Data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana.

Opis Edytuj

Cisco Ramon stara się wyjść ze swojej trudnej sytuacji, mając przyłożoną do głowy broń przez Shawnę.

Streszczenie Edytuj

Mając przyłożoną do głowy broń, Cisco zaczyna sobie żartować, że Shawna i jej były chłopak byli jak „Bonnie i Clyde”, jednak kobieta uważa, że jej Clay nigdy za nią nie nadążał. To prowokuje inżyniera do zdradzenia faktu, że sam jest meta-człowiekiem, lecz i to nie zachęca Shawny do filtrowania z Cisco. Chłopak zaczyna się denerwować i robi stanowczy krok, dając jej dziesięć sekund na odpowiedź, czego tak naprawdę ta chce, po czym za pomocą telefonu wyłącza w S.T.A.R. Labs światło, myśląc, że zniweluje jej zdolności. Ta jednak nauczyła się od ostatniej porażki i zaczęła nosić świecące w ciemności ubrania. Po chwili Shawna zdradza, że chce, aby mężczyzna zbudował jej broń. Chłopak nie zgadza się, jednak będąc dociekliwym, chce wiedzieć, po co ta jest jej potrzebna. Shawna mówi, że jest zmęczona strachem przed ciemnością i potrzebuje pistoletu laserowego. Cisco w dalszym ciągu się nie zgadza, więc ta planuje zabrać mu telefon, aby włamać się do magazynu. Ramon wyśmiewa kobieta, zdradzając, że oprócz telefonu potrzebuje jego odcisków palców i skanu siatkówki oka, stwierdzając jedynie, że może to uzyskać po jego śmierci. Te słowa zmuszają Shawnę do oddania strzału, uśmiercając chłopaka, a następnie śmiejąc się, że „wyjął je te słowa z ust”.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj