FANDOM

Back from the Deadshot” – dwudziesty drugi rozdział komiksu „Arrow: Komiks”. Jego amerykańska premiera miała miejsce 6 marca 2013 roku.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

  • Ilość stron: 23 stron
  • Odpowiedni wiek: 12+ lat
  • Prawa autorskie: 2013 DC Comics.

Opis Edytuj

Dowiedz się, jak powstał Deadshot i co przyczyniło się do jego rozwoju.

Streszczenie Edytuj

Lawton zabija bezdomnego

Zabójstwo bezdomnego

Chwile po zabójstwie Jamesa Holdera, Floyd Lawton spostrzegł za plecami Kaptura, którego zaatakował. Wynikła z tego krótka walka, w której strzelec pozornie stracił życie przez strzałę wbitą w oko. Kilka godzin później ciało wykrwawiającego się mężczyzny dostrzegł bezdomny, który schylił się nad ofiarą. Właśnie wtedy niespodziewanie Lawton się obudził, wyciągnął strzałę z oka i zamordował nią mężczyznę, a następnie ostatkiem sił wydostał się z budynku niezauważenie. Jego zasoby siły wyczerpały się i upadł on w ciemnej alejce, kiedy to po chwili podjechała pod niego furgonetka, która zabrała go ze sobą, unikając podejrzeń policji patrolującej pobliski teren.

Kiedy Floyd się obudził, jego oko było zabandażowane, a on sam był przykuty do stołu operacyjnego, co uniemożliwiało mu jakikolwiek ruch. Lekarze niespecjalnie przejmowali się faktem, iż pacjent się obudził, a wręcz przeciwnie, wyśmiewali się z jego stanu. Po chwili do pomieszczenia wszedł tajemniczy biznesmen, który oczekiwał od Lawtona odpowiedzi. Zabójca do wynajęcia zaczął się wściekać i atakować werbalnie człowieka, który był przekonany, iż dni Floyda nadeszły ku końcowi. Biznesmen chciał dowiedzieć się również, jak pacjentowi udało się przetrwać „procedurę”, więc rozkazał lekarzom operować mózg bez zabijania zabójcy. Niespodziewanie, kiedy tylko natrafiła się okazja, Lawton zaatakował lekarzy oraz tajemniczego mężczyznę, raniąc bądź zabijając ich wszystkich, wskutek czego udało mu się uwolnić i bezpiecznie uciec. Ten sam człowiek trzy miesiące wcześniej zatrudnił zabójcę w Blüdhaven, wyśmiewając się z niego i jego kalectwa.

China White proponuje Lawtonowi opłacalną robotę

Propozycja Chiny White

Pięć miesięcy po zabójstwie Jamesa Holdera, Floyd urządził melinę z obecnej kryjówki, gdzie zanurzał się w kolejnych to kieliszkach coraz mocniejszych trunków, kiedy to jego „codzienny rytuał” przerwała mu China White proponująca wykonanie zlecenia. Lawton nie zamierzał akceptować propozycji z powodu swojego oka, lecz kobieta miała rozwiązanie – wręczyła zabójcy specjalny wizjer.

Obsada Edytuj

Role główne

Role drugoplanowe

Ciekawostki Edytuj

  • Wydarzenia z początku komiksu nawiązują do historii ukazanej w odcinku „Samotny strzelec”, natomiast koniec rozdziału odnosi się do odcinka „Na celowniku”.

Galeria Edytuj

Okładki Edytuj

Zobacz też Edytuj