FANDOM

B'wana Beast – silny cyrkowiec P.T. Barnuma, który pełnił rolę jego ochroniarza oraz egzekutora.

Osobowość Edytuj

B'wana Beast jest cichym mężczyzną, posłusznie wykonującym rozkazy P.T. Barnum. Nie sprzeciwia się jego zdaniu i robi wszystko, choćby zagrażało to życiu niewinnych ludzi. Nie lubi być określany mianem „dziwadła”, co pokazał w barze, kiedy chciał stanąć w obronie kobiety z brodą.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – B'wana Beast jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby przetrwać dłuższą walkę z kilkoma przeciwnikami.
  • Kondycja fizyczna – B'wana Beast posiada niezwykłą kondycję fizyczną, co pozwala mu wykonywać efektywne cyrkowe sztuczki.

Moce Edytuj

  • Zwiększona siła – B'wana Beast posiada znacznie zwiększoną siłę o wiele większą od siły przeciętnego człowieka.

Biografia Edytuj

Bójka w barze na warcie P.T. Barnuma (6)

Złapanie Jaxa i Raya

B'wana Beast w 1870 roku udał się z cyrkiem P.T. Barnuma do Wisconsin, gdzie mieli pokazać najlepszy spektakl w historii. Po ciężkim dniu na scenie mężczyzna dołączył do dyrektora i kobiety z brodą w barze, gdzie rozmawiali o zarobkach. Jeden z gości lokalu zaczepił ich towarzyszkę, więc B'wana Beast zamierzał interweniować, lecz przeszkodził mu Barnum, widząc postawę innego człowieka. Okazało się, że potrafi on zmienić swoje ciało w stal, co zainteresowało cyrkowców, którzy zaproponowali mu prywatny pokaz. Niedługo później cała trójka ogłuszyła przyjaciół Nate'a, lecz nie dopadli go samego. Mimo to postanowili wykorzystać ich i stworzyć z nich nową atrakcję cyrkową. Następnego dnia B'wana Beast pomagał Barnumanowi w spektaklu, łapiąc przy okazji Heywooda i jego przyjaciółkę. Kobieta miała posłużyć jako „wspomagacz” dla mężczyzny, by ten zmienił się w „człowieka ze stali”. Amaya widząc całe zajście, użyła mocy totemu chcąc uwolnić przyjaciela, a B'wana Beast nie zdając sobie z potęgi kobiety, ruszył na nią i dość szybko został znokautowany[1].

Występy Edytuj

Legends of TomorrowEdytuj

  1. Freakshow

Ciekawostki Edytuj

  • W komiksach DC Comics, B'wana Beast był superbohaterem posiadającym zdolność komunikowania się ze zwierzętami, a także łączenia ich w potężniejsze kreatury.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „Legends of TomorrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Trzeci sezon serialu „Legends of Tomorrow”, odcinek „Freakshow” wyemitowany 17 października 2017 roku.

Zobacz też Edytuj