FANDOM

Anton – handlarz dusz, który chciał zdobyć „diabelski winyl” dla Papa Midnite'a.

Osobowość Edytuj

Anton jest cwanym i chciwym człowiekiem, który zrobi wszystko, aby jak najlepiej wyjść w interesach. Posiadając zdolności handlowania duszami, próbował wykorzystać Jasmine Fell, aby się wzbogacić na jej cierpieniu. Nie zważa na to, ile osób zginie, ważnym jest jedynie dla niego dojście do celu.

Biografia Edytuj

Anton and Constantine fight

Konfrontacja z Constantine'm

Kiedy Ian Fell zachorował na raka i umierał, Anton spotkał się z jego żoną i zaproponował układ. Tym samym zmusił ją do zaprzedania duszy Diabłu, jednocześnie powodując remisję raka Iana. Ponad dwadzieścia lat później, kiedy to kontrakt Jasmine dobiegał końca, Anton upomniał się o duszę. Zaproponował jednak, że może to wszystko cofnąć, jeśli tylko kobieta dostarczy mu „diabelski winyl” dla Papa Midnite'a. Kiedy całą sprawą zainteresował się John Constantine, Anton został porwany przez niego i Chasa, którzy przy Fellach zmusili go do zjedzenia kontraktu[1].

Występy Edytuj

ConstantineEdytuj

  1. The Devil's Vinyl

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ConstantineEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „The Devil's Vinyl” wyemitowany 7 listopada 2014 roku.

Zobacz też Edytuj