FANDOM

Anna Kate Whitney – matka Vesty, która to została porwana przez tajemniczego porywacza.

Osobowość Edytuj

Anna Kate Whitney bardzo troszczy się o córkę i akceptuje fakt, że ta woli od niej ojca, który się nią nie opiekuje. Pewnego razu pokłóciły się o jego osobę, co skończyło się ucieczką Anny z domu i jej porwaniem. Kobieta nie mogła sobie poradzić z jej stratą, lecz przez cały czas próbowała ukryć swoje zachowanie pod maską opanowanej i zaradnej gospodyni domowej.

Biografia Edytuj

Pewnego wieczoru Anna pokłóciła się z córką, co sprowokowało dziewczynkę do ucieczki. Gdy matka zauważyła nieobecność dziecka, natychmiast zadzwoniła na policję i już niedługo po telefonie pojawił się detektyw Corrigan wraz z przyjaciółmi. Po krótkim przesłuchaniu kobiety, trójka udała się szukać wskazówek w pokoju Vesty. Niedługo po tym, Zed Martin postanowiła sama porozmawiać z kobietą, aby się czegoś dowiedzieć. Wtedy też jej ciało przejął anioł Manny. Kiedy kilka godzin później Vesta się odnalazła, wróciła do domu do matki, która to była uszczęśliwiona jej powrotem[1].

Występy Edytuj

ConstantineEdytuj

  1. Waiting for the Man

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ConstantineEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „Waiting for the Man” wyemitowany 13 lutego 2015 roku.

Zobacz też Edytuj