FANDOM

Ankov – ochroniarz Jasona Brodeura, który był odpowiedzialny za zabójstwo Camille Declan.

Osobowość Edytuj

Ankov jest odważnym i posłusznym człowiekiem, wykonującym każde polecenie Jasona Brodeura – swojego szefa. Zawsze dąży do wypełnienia danego mu zadania, choćby była to najgorsza zbrodnia. Zabił niewinną kobietę, aby pozbyć się problemu dla Brodeura, mówiąc, iż mógłby wyrżnąć bez problemu jej całą rodzinę. Sumienie Ankova zmusiło go do wyznania prawdy policji i doprowadzenia do własnego aresztowania, jak i również Jasona.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Jason zarządzał Brodeur Chemical, które nielegalnie pozbywało się toksycznych odpadków w Glades. Gdy cały przekręt odkryła jedna z pracownic i opowiedziała o tym przełożonemu, Brodeur nakazał pozbycie się kobiety, oskarżając tym samym jej męża o zabójstwo[1].

Prawda wyjdzie na jaw Edytuj

Ankov and Jason talk about Camille death (2)

Rozmowa z Jasonem

Ankov zamordował Camille Declan na zlecenie szefa, kiedy ta wyznała swojemu przełożonemu, że Brodeur Chemical nielegalnie pozbywa się toksycznych odpadków w Glades. Za zabójstwo odpowiedział jednak mąż kobiety, z czego Brodeur był zadowolony. Po jakimś czasie sprawą Petera Declana zaczęła interesować się prawniczka Laurel Lance, która przyniosła sędzi Moss dowody od Matta Istooka dotyczące rozmowy jego i Camille. Nagle jednak interweniował sam Jason i jego adwokat, którym udało się odrzec wniosek panny Lance. Brodeur bał się jednak tego, do czego jest zdolna prawniczka, więc Ankov zaproponował, że jego znajomi z Iron Heights załatwią sprawę i zapewnią, że Declan będzie milczeć. Mściciel interweniował w więzieniu i nie doszło do zabójstwa, a niedługo po tym Ankov wyznał policji prawdę, przyczyniając się do swojego aresztowania, jak i również Jasona[1].

Występy Edytuj

ArrowEdytuj

  1. Niewinny człowiek

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ArrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Pierwszy sezon serialu „Arrow”, odcinek „Niewinny człowiek” wyemitowany 31 października 2012 roku.

Zobacz też Edytuj