FANDOM

Amanda Westfield – była kochanka Justina Claybourne'a i matka Simona Morrisona.

Osobowość Edytuj

Amanda jest odważną i stanowczą kobietą, zawsze mówiącą o tym, co leży jej na sercu. Mimo tego, iż wie, że jej syn może czynić okrutne rzeczy w Star City i mordować niewinnych, nie jest w stanie go wydać, uważając, że morderca Justina sam nie został pociągnięty do odpowiedzialności.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Kiedy w 1986 roku Amanda zaczęła pracować w firmie Justina Claybourne'a, szybko popadła z nim w romans i urodziła mu syna[1]. Około 26 lat później kobieta opłakiwała śmierć kochanka, który został zamordowany przez Kaptura w Starling City[2].

Rodzinna tajemnica Edytuj

Amanda Westfield meet Oliver Queen first time (2)

Rozmowa z Queenem

W 2017 roku, Amandę w jej domu w Opal City odwiedził burmistrz Star CityOliver Queen. Kobieta znała mężczyznę i próbowała rozmawiać z nim dość łagodnie do momentu, jak ten oskarżył jej syna o bycie seryjnym mordercą. Poprosił kobietę o wyjawienie danych chłopaka, jednak Westfield nie zgodziła się, uznając, że morderca jej kochanka również nie został pociągnięty do odpowiedzialności. Dodała również, że nie widziała syna od kilku lat, a także zaznaczyła, że może on przechodzić kryzys związany z utratą ojca, po czym wygoniła Olivera z mieszkania[2].

Występy Edytuj

ArrowEdytuj

  1. The Sin-Eater

Ciekawostki Edytuj

  • Wraz z zabójstwem Justina, Amanda zmieniła nazwisko z Morrison na Westfield.

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ArrowEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Piąty sezon serialu „Arrow”, odcinek „What We Leave Behind” wyemitowany 7 grudnia 2016 roku.
  2. 2,0 2,1 Piąty sezon serialu „Arrow”, odcinek „The Sin-Eater” wyemitowany 22 lutego 2017 roku.

Zobacz też Edytuj