FANDOM

Człowiek ze stali” – sześćdziesiąty dziewiąty odcinek serialu „Supergirl”, który wchodzi w skład czwartego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 4 listopada 2018 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 18 listopada 2018 roku na platformie Netflix.

OpisEdytuj

Kiedy Supergirl potrzebuje pomocy, Alex prosi Lenę i Brainy’ego, by działali razem. W tym samym czasie J’onn rozważa, czy jego decyzja o odejściu z DEO była naprawdę słuszna. Jednakże, gdy spotyka Manchestera Blacka, dostrzega, że są jeszcze inne sposoby na wsparcie kosmitów w tym burzliwym okresie.

Obsada Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Tytuł odcinka „Ahisma” to fraza w sanskrycie oznaczająca „niestosowanie przemocy”. Jest to podstawowa religijna zasada dżinizmu i aspekt pokojowego oporu. Jest używany w odcinku przez Fionę.
  • Podczas gdy Kara odzyskuje zdrowie w swoim kombinezonie ochronnym, Brainiac mówi: „Jeśli jesteś w swojej podświadomości, pozdrów Streaky-ego.” Jest to odniesienie do wydarzeń z odcinka „Legion superbohaterów”.
  • To, co Lena mówi Brainiacowi o tworzeniu pudełek i wkładaniu w nie swoich uczuć, Perenna powiedziała także Jennifer w Black Lightning, innym serialu telewizyjnym The CW.
  • Alex określa pułkownik Haley jako G.I. Jane, odnosząc się do głównej bohaterki filmu o tej samej nazwie z 1997 roku.

Zobacz też Edytuj